null

Utrudnienia w załatwieniu spraw paszportowych w dniach 9 listopada 2022 r. i 10 listopada 2022 r.

Drukuj otwiera się w nowej karcie

W dniach 9 listopada 2022 r. (środa) i 10 listopada 2022 r. (czwartek) nie będzie możliwości złożenia wniosku o wydanie paszportu i odbioru spersonalizowanego dokumentu.

Przerwa w obsłudze związana jest z wdrożeniem nowego Rejestru Dokumentów Paszportowych.

Od 14 listopada 2022 r. wniosek o wydanie dokumentu paszportowego będzie można złożyć  elektronicznie w wybranym punkcie paszportowym.

Prace wdrożeniowe spowodują również ograniczenia w dostępności usługi paszportowej w dniach 7 listopada br. (poniedziałek) i 8 listopada br. (wtorek).  Szczegóły poniżej.

Złożenie wniosku o wydanie paszportu

Złożenie wniosku o wydanie paszportu w dniach 7 listopada 2022 r.  w godzinach 8.00 - 15.30 oraz 8 listopada br. w godzinach 8.00 - 13.00 będzie możliwe wyłącznie w następujących lokalizacjach:

  • Referat Paszportów nr 1 w Warszawie, ul. Krucza 5/11
  • Delegatura Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Ciechanowie, ul. 17 Stycznia 60
  •  Delegatura Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Ostrołęce, ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa „Nila” 15
  • Delegatura Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Płocku, ul. Kolegialna 15
  • Delegatura Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Radomiu, ul. Stefana Żeromskiego 53
  • Delegatura Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 38

Odbiór paszportu

Odbiór zrealizowanych paszportów będzie możliwy we wszystkich punktach paszportowych na terenie województwa w poniedziałek 7 listopada br. i we wtorek 8 listopada  br. do godziny 13.00.

Prosimy o uwzględnienie powyższych uwag przy planowaniu wizyty w punkcie paszportowym.

Więcej informacji dostępne jest na stronie Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie